viernes, 14 de marzo de 2014


Fa vuit anys que soc la presidenta de l’Associació de Dones de Bítem, quan vaig començar em vaig posar una fita que era estar entre tres i cinc anys al càrrec i la veritat es que he superat de llarg el termini marcat.
Aquest any definitivament he anunciat a la Junta que dimiteixo i ho faré  oficialment en la propera assemblea general, que si no hi ha res de nou, celebrarem el dia 5 d’abril a les sis de la tarda.
La tasca feta duran aquets anys he estat molt enriquidora, m’ha permès conèixer millor a la gent del meu poble, i crec que en la mesura de les nostres possibilitats hem ajudat a dinamitzar-lo.
Gràcies a aquest càrrec vaig ser durant dos anys representant de les dones de l’Ebre al Consell de Dones de Catalunya. Això hem va permetre conèixer de prop l’Institut Català de les Dones i a les dones de moltes associacions catalanes.
També he pogut conèixer i intercanviar experiències amb les altres associacions de les Terres de l’Ebre.
Que puc dir de les companyes de la Junta? Sobretot coses bones de totes elles i especialment de Lolita que va obrir camí i em va donar, com diuen els toreros, l’alternativa.
Soc de les persones que defensen que els polítics no tindrien que estar perpètuament en els càrrecs i crec que els canvis dinamitzen la gestió, així que no podia ser que jo em perpetues en el càrrec encara que aquest no fos polític.

Gràcies a les Lourdes (quatre ne ’m tingut a la Junta), Dora, Sefa, Mª Cinta, Susana, Humi, Rosa, Victòria, Sandra, Inés,  Lolita, Carmensin i molt especialment a Mª Carmen que si be no hem coincidit a la Junta, sempre a col·laborat en natros.    

No hay comentarios:

Publicar un comentario